KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA کرانچار: يک بازيکن آسيايي مي‌گيريم

کرانچار: يک بازيکن آسيايي مي‌گيريم

http://u.goal.com/267800/267832hp2.jpg
 
زلاتکو کرانچار درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از بازي حساس اين هفته‌ مقابل استقلال، اظهار کرد: از نظر من مسابقه‌اي که تيم ما با فولاد انجام داد نشان دهنده آمادگي بالاي سپاهان براي شروع بازي‌هاي ليگ در نيم فصل دوم بود. ما با ميل بزرگ و انگيزه زيادي در صدد جبران اشتباه نيم فصل نخست و رقابت با مدعيان جام بر سر قهرماني هستيم. استقلال هم يکي از اين مدعيان است و بازيکنانم در آمادگي کامل با تمام قدرت به ديدار اين تيم مي‌رود.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: فکر مي‌کنم که اين مسابقه از بسياري جنبه‌ها مانند ساير بازي‌هاي ليگ است. فقط ممکن است تنش‌هاي اطراف آن بالاتر باشد، چون هر دو تيم از تيم‌هاي بالايي جدول هستند. ما آمادگي کافي داريم و مي‌دانيم که استقلال هم با تمام قوا به ميدان مي‌آيد. طبيعتا هر تيمي اشتباه کمتر و عملکرد بهتري داشته باشد مي‌تواند پيروز شود. ما هم بايد نتيجه‌ خوبي بگيريم و هم در اين مسابقه و ساير بازي‌ها به دنبال بهتر کردن تفاضل گل سپاهان باشيم.

کرانچار در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کنيد با توجه به اين که قلعه‌نويي مدتي هدايت سپاهان را بر عهده داشت و همين طور بازيکناني از هر يک از اين دو تيم در تيم مقابل حضور دارند حساسيت اين بازي افزايش مي يابد و اين حساسيت در کيفيت آن اثرگذار خواهد بود؟ تصريح کرد: در فوتبال حرفه‌اي اين مسائل نبايد تاثيرگذار باشد. ما قبلا هم با استقلال بازي ‌کرده‌ايم و چنين شرايطي براي مربيان و بازيکنان تجربه شده است. بنابراين الان تلاش مي‌کنيم با انجام يک بازي خوب يک نتيجه‌ خوبي بگيريم. ما مي‌خواهيم با قدرت بر حريفمان چيره شويم. افکار مربيان و نحوه اجراي دستورات تاکتيکي توسط بازيکنان و نتيجه‌ نهايي بيشترين تاثير را دارد.

سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سوال که در نيم فصل قصد گرفتن بازيکناني همچون مهدي کريميان، سيد مهدي سيد صالحي و ... را داشتيد، اما نتوانستيد آنها را بگيريد. حال فکر مي‌کنيد نداشتن آنها در سپاهان اثرگذار است و اين خلأ را چطور پر مي‌کنيد گفت: من ميل داشتم که اين بازيکنان را بگيريم و باشگاه هم براي جذب آنها تلاش زيادي کرد. اما گرفتن بازيکناني در اين سطح از کيفيت طبيعتا سخت است. ما ميل نشان داديم و خود بازيکنان هم بعضا راضي بودند، اما باشگاه‌هايشان تمايلي به جدايي آنها نداشتند. آنها سعي کردند بازيکنانشان را حفظ کنند و واقعا نمي خواستند آنها را از دست بدهند. نهايتا نتوانستيم آنها را جذب کنيم.

وي ادامه داد: من به نفرات فعلي سپاهان اعتقاد زيادي دارم. ما مي‌توانيم با همين بازيکنان در نيم فصل دوم حاضر بوده و اميدوار به کسب نتيجه‌ باشيم. به طور قطع در فصل نقل و انتقالات خارجي که از شانزدهم دي آغاز مي‌شود سعي مي‌کنيم يک بازيکن آسيايي با کيفيت مي‌گيريم تا سپاهان تقويت شود. قطعا با يک تقويت خوب، سپاهان در ليگ قهرمانان شرايط بهتري نسبت به قبل خواهد داشت.

کرانچار درباره آخرين وضعيت محرم نويدکيا و سوکاي نيز گفت: محرم درگير برنامه‌هاي آماده‌سازي خودش است و انتظار مي‌رود از دي بتواند به جمع ما اضافه شود. اين شرايط براي جواهير سوکاي هم وجود دارد و با حضور آنها سپاهان قدرتمندتر از قبل هم مي‌شود.

سرمربي سپاهان در پاسخ به اين پرسش که قبول داريد تيم‌تان در نيم فصل نخست نتوانست انتظارات هواداران سپاهان را برآورده کند و چه قولي به آنها براي نيم فصل دوم مي‌دهيد؟ اظهار کرد: طبيعتا همين طور است و خودمان هم از عملکردمان در نيم فصل اول راضي نيستيم. در بعضي از مسابقات يکسري اشتباهات باعث مي‌شد نتوانيم به نتيجه‌ لازم برسيم؛ اشتباهاتي که اصلا انتظار آنها را نداشتيم. فوتبال غير قابل پيش‌بيني است. اما ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا آن اشتباه‌ها ديگر تکرار نشود. بعضي از اشتباه‌ها آنقدر بزرگ بود که نتايج بازي‌هاي را عوض مي‌کرد. سپاهان در نيم فصل دوم مي‌خواهد بدون اشتباه يا حداقل با کمترين ميزان اشتباه در بازي‌ها حاضر شود. ما خودمان را در ليگ برتر مدعي قهرماني مي‌دانيم و در ليگ قهرمانان مي‌خواهيم با قدرت از مرحله گروهي به مرحله بالاتر صعود کنيم.

اين مربي کروات در واکنش به اين که دوست داريد قرعه کشي جام جهاني 2014 تيم ملي کرواسي با چه تيم‌هايي هم گروه شود؟ گفت: هيچ کدام از تيم‌هايي که به جام جهاني راه پيدا کرده‌اند ضعيف نيستند. همه از تيم‌هاي قدرتمندي خواهند بود. مطمئنا تيم کرواسي و هر تيم ديگري بايد کيفيت بالاتري از حريفانش را به نمايش بگذارد تا به موفقيت اميدوار باشد. من نظر خاصي درباره تيم‌هاي هم گروه احتمالي با کرواسي ندارم و اصلا به اين موضوع هم فکر نمي‌کنم.

کرانچار در واکنش به اين تمايل داريد کرواسي و ايران هم گروه شوند و در اين صورت چه اتفاقي رخ مي‌دهد گفت: قرعه کشي جام جهاني غير قابل پيش‌بيني است. احتمال همگروهي يک به هشت خواهد بود. اما اگر ايران و کرواسي هم گروه شوند بي شک يکي از اين دو تيم جايش را در جام جهاني از دست مي‌دهد و نمي‌تواند به مرحله بعدي صعود کند. هر دو تيم با کيفيت هستند، اما من به هم گروه شدن آنها توجهي نمي‌کنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: زلاتکو کرانچار, سرمربی سپاهان, یک بازیکن آسیایی یگیریم, بازیکنان سپاهان در آمادگی کامل به سر میبرند, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )